keywordseo

۱۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی اسنواS در حال حاضر یکی از جدیدترین محصولات شرکت اسنوا است، که از طراحی لوکس و مدرن، گنجایشی مطلوب و مصرف پایین بهره می برد. ماشین لباسشویی اسنوا 184 ویژگی های کارآمد و مفیدی دارد و در بین دیگر ماشین لباسشویی های موجود در بازار از لحاظ قیمت و تکنولوژی نوین یک انتخاب مناسب به حساب می آید. در ادامه مطلب به شرح ویژگی های این دستگاه مس پردازیم.

 مدل ماشین لباسشویی دارای خشک‌کن با دور بالا و قابل‌تنظیم است که مزیت سهولت استفاده و همچنین کنترل مصرف انرژی را به لیست امکانات این ماشین لباسشویی می افزاید.

دیگر نگران شستشوی لباس های ظریف یا با ارزشتان نباشید، اسنوا این مشگل را حل کرده است. در کمد لباس های ما همیشه تعدادی لباس با ارزش چه از لحاظ مادی و چه از نظر معنوی وجود دارد، برای شستشوی این لباسهای ارزشمند همیشه نگران از بین رفتن و فرسوده شدن آنها هستیم اما با ویژگی درام الماسه این مشگل بر طرف شده است. حتی ظریف ترین البسه را با تکنولوژی درام الماسه می توان با کمترین آسیب شستشو کرد.

این مدل ماشین لباسشویی با برخورداری از برنامه‌های متنوع و مصرف پایین توانسته است توجه بسیاری از بانوان مشگل پسند ایرانی را به خود جلب کند.

برخی از برنامه‌های این ماشین لباسشویی عبارت است از برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی، شبیه‌ساز شستشو با دست، شستشوی البسه ظریف، برنامه شستشوی تأخیری برای به‌کارگیری دستگاه در زمان دلخواه و شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای. سیستم شستشوی ضد چروک، اگر برای وقت خود ارزش قائل هستید سیستم شستشوی بدون چروک خیلی به شما کمک خواهد کرد و با استفاده از این تکنولوژی کمترین چین‌وچروک را در البسه خود پس از شستشو و آبگیری شاهد خواهیم بود. در نتیجه زمان کمتری را در منزل مشغول اتوکشی لباسها می شوید.همین حالا با خریداری ماشین لباسشویی اسنوا از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید. هنگام خرید ماشین لباسشویی توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر دارای ضمانت نامه معتبر باشد، گارانتی یک محصول آیتم بسیار مهمی است. انتخاب سنتر امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی اسنوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است.

یک گزینه مهم هنگام خرید میزان بودجه خریدار است, قیمت یک محصول مانند دیگر مشخصات آن اهمیتی زیادی دارد. بد نیست بدانید قیمت لباسشویی اسنوا  در فروشگاه انتخاب سنتر با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند.

گارانتی معتبر و قابل اطمینان را فراموش نکنید، برای ماشین لباسشویی مانند ماشین لباسشویی باید به نکات زیادی توجه داشته باشید چرا که یکی از مهم ترین و گران ترین وسایل هر خانه ای به حساب می آید. انتخاب سنتر ماشین لباسشویی اسنوا را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. 

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰
  • ما زیبایی و سلامت دندان‌های شما را ارتقا می‌دهیم تا عملکردی مناسب داشته باشند.
  • روی هر دندان تاجی موقت قرار می‌گیرد تا حتی یک روز نیز به جذابیت لبخندتان خدشه وارد نشود.
  • در آزمایشگاه تخصصی دندانپزشک کودکان، هر دندان مصنوعی (تاج) با دقت به صورت سفارشی ساخته می‌شود.
  • قوس دندانی نیز به گونه‌ای تغییر داده می‌شود که دندان‌ها ردیف و مرتب شوند.
  • دندانپزشک کودکان پس از چند هفته تمام تاج‌های دائمی را در جای خود قرار می‌دهد.
  • نتیجه نهایی، ردیفی مرتب و طبیعی از دندان‌هایی زیبا است که چون مروارید در دهان می‌درخشند.
  • ماندگاری نتایج عمل سفید کردن دندان ارتباط مستقیم با مسواک زدن و استفاده از نخ دندان دارد و همچنین به میزان مصرف مواد تغییر رنگ دهنده دندان مانند قهوه، چای، نیکوتین و شراب قرمز و مراجعه منظم به دندانپزشک کودکان جهت کنترل
  • وضعیت دندان‌ها بستگی دارد. اما در نهایت، فقط به خاطر افزایش سن ممکن است تغییر رنگ دندان‌ها‌ تا حدودی دوباره برگردد. بنابراین بهترین چیز برای حفظ زیبایی طرح لبخند خود این است که از دندان‌های خود بسیار خوب مراقبت کنید.در بهبود طرح لبخند ویژگی کل و تک تک اجزاء صورت، تن پوست، رنگ مو، رنگ، پهنا، بلندا، شکل و نمای دندان، بافت لثه و لب‌ها در نظر گرفته می‌شود تا در نهایت لبخندی رویایی خلق شود. بهبود طرح لبخند بنا به دلایل متعدد و متناسب با خواسته‌ها و شرایط منحصر به فرد هر بیمار انجام می‌شود. ویژگی‌های مورد علاقه یا نامطلوب دندان‌ها یا لبخندتان کدام‌اند؟ در ادامه به توصیف آن دسته از خصوصیات لبخند می‌پردازیم کهدندانپزشک کودکان زیبایی با شما در مورد آنها صحبت خواهد کرد و امکان بهبود آنها وجود دارد.
  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

پرینترهای دارای این تکنولوژی از همان ساختار ماشینهای ابزار CNC مرسوم بهره برده با این تفاوت که در آن اسپیندل گرداننده ابزار براده برداری حذف و بجای آن نازل دستگاه تزریق جایگزین شده است . و طیف وسیعی از مواد ترمو پلاستیک بصورت رشته های تحت نام فیلامنت که عموماً دمای ذوبی در حدود ۱۸۰ درجه سانتیگراد دارند را در نازل اکسترودر دستگاه ذوب کرده و بروی بستر Bed دستگاه بصورت لایه های عموماً ۱۰۰الی ۸۰۰ میکرون قرار داده که با تکرار عمل چینش لایه ها بروی هم و سرد شدن این مواد جسم ۳ بعدی حاصل می گردد .
به دلیل تشابه اجزا تشکیل دهنده این نوع از پرینتر های سه بعدی با ماشینهای CNC مرسوم (قطعاتی نظیر؛ سروو موتور ، داریور و بردهای کنترلی ) و تولید انبوه این قطعات ، به سرعت هزینه ساخت این پرینتر ها کاهش یافته و امروزه به عنوان محبوبترین و مقرون به صرفه ترین روش پرینت سه بعدی رواج یافته است . از مزایای این روش هزینه پائینتر دستگاهها ، مواد مصرفی و هزینه تمام شده بهای خدمات نسبت به دیگر روشهای پرینت سه بعدی است و نیز تنوع بالای مواد مصرفی و بکارگیری همزمان دو یا چند ماده با رنگها و خواص مکانیکی متفاوت و استحکام قابل قبول قطعات تولیدی حاصله می باشد ، ولیکن به لحاظ همجوشی پیوند میان لایه ها تنها به کمک حرارت و نیروی جاذبه و عدم وجود قالب تزریق که موجب فشردگی همزمان کل مذاب محصور شده در قالب تزریق می گردد ، نمی توان انتظار استحکام برابر با روش ریخته گری تزریق پلاستیک را داشت . در میان انواع روشهای پرینت سه بعدی این روش یکی از زمانبر ترین روشهای پرینت سه بعدی می باشد . از دیگر معایب این روش اثر باقیمانده گوشه های گرد مفتولی شکل انباشته شده بروی هم در محال اتصال دو لایه می باشد که خطوطی بروی جسم تولید شده پدیدار می نماید که بسته به ضخامت لایه بندی و کیفیت اجزاء پرینتر سه بعدی متغیر است. البته با ایجاد عملیات پرداخت نهائی در بعضی از احجام هندسی می توان این خطوط نا خواسته را از قطعه زدود . که نمونه هائی از این قطعات که بصورت کاملا صیقلی توسط طراحی و ساخت ایده آل تولید گردیده و در گالری سایت com.پرینت۳بعدی.www قابل مشاهده است

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

آیا شما علاقمند به عکاسی نوزاد هستید ولی نمی دانید که ژست گیری را از کجا شروع کنید؟ آیا تا به حال عکس نوزاد را دیده اید و راجع به چگونگی گرفتن آن کنجکاو بوده اید؟ 

در این مقاله من شما را با 3 نوع ژست گیری آسان نوزادی آشنا می کنم. ما با عکس های پشت صحنه و ترتیب برنامه مخصوص هر ژست شروع می کنیم ، همراه با دستورالعمل های کوتاه در مورد این که چگونگی بازسازی آن صحنه ها در خانه همانند یک آتلیه نوزاد .بنابراین من به شما نشان خواهم داد که با هر ترتیب برنامه عکس های نهایی چگونه می شوند. هر 3 ترتیب برنامه ساده و روان و کاربردی هستند و من به شما اطمینان می دهم که قطعا هرکسی می تواند از پس آن ها بربیاید. هر 3 آن ها این مزیت را دارند که در فضاهای بسیار کوچک نیز برپا و تنظیم می شوند که این مزیت بسیار خوبی است بخصوص اگر در خانه مشتریتان عکاسی نوزادخواهید کرد و هیچ ایده ای ندارید که در حال رفتن به چگونه مکانی هستید.

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

خلوص سود پرک

بسته بندی سود پرک در تمام دنیا دارای استاندارد مشخصی است. سود کاستیک پرک به صورت استاندارد باید در کیسه های 25 کیلوگرمی چند لایه که امکان نفوذ آب و هوا به داخل آن وجود نداشته باشد بسته بندی شود. زیرا سود پرک در صورت تماس با آب یا گاز دی اکسید کربن ، دچار افت خلوص و تغییر شیمیایی می گردد.
با توجه به اینکه سود پرک از تبخیر و خشک کردن سود مایع 50 درصد تولید می شود و با وجود مقدار ناچیزی ناخالصی در پروسه تولید آن ، حداکثر به صورت سود پرک 98 درصد با یک درصد بیشتر یا کمتر قابل تولید است. البته امکان دارد برخی فروشنده های غیر معتبر در بازار ، با استفاده از ناخالصی های مختلفی مانند نمک ، خلوص و قیمت آن را کاهش دهند به همین دلیل پیشنهاد می شود برای خرید مواد شیمیایی مختلف نظیر خرید سود پرک از مراکز معتبر اقدام نمایید.

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

ترجمه تخصصی روانشناسی

این روزها بسیاری از دانشجویان رشته روانشناسی در مقطع های مختلف برای تحقیق در مباحث تحقیقاتی و پژوهشی از جمله طرح های پژوهشی یا پایان نامه، مبحث های آموزشی  و... نیازبه استفاده از متن های تخصصیو در کنار آن ترجمه تخصصی روشناسی دارند. به این دلیل که یک پژوهشگر برای خدمت و دستیابی به دستاورد جدید در جامعه جهانی باید به مبحثی که آن را مورد پژوهش قرار می دهد در سطح بین الملل مسلط باشد.

از ویژگی های مهم متون تخصصی روانشناسی به این مورد میشود اشاره کرد که دارای کلمه ها، مفاهیم علمی و تخصصی و اصطلاحات مختلف و متنوع است ترجمه ی آن کار مترجم تخصصی است که تسلط کافی براین مفاهیم را داشته باشد.به همین رو ترجمه مورد قبول واقع ترجمه ای می باشد که توسط مترجمین تخصصی و دانش آموختگان این زمینه انجام شده باشد.به همین دلیل است در غیر این صورت ممکن مفاهیم به مخاطبان به صورت نامفهوم و ناکافی ترجمه شوند و باعث سردرگرمی آن ها شوند. امروزه به دلیل گستردگی و پیچیده شدن مفاهیم علمی، درک متون تخصصی برای بسیاری از مترجمینی که تخصص کافی در این زمینه ندارد امری دشوار یا شاید محال است که می شود مناسب ترین مترجمان برای ترجمه تخصصی روانشانسی، فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با گرایش متانسب با رشته روانشناسی در زمینه متون تخصصی شما هستند.

 

سایت ترجمه - ترجمه تخصصی - ترجمه مقاله 

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی اسنوا با ظرفیت 7 کیلوگرمی مناسب یک خانواده 5 نفره می باشد. این ماشین لباسشویی در حال حاضر یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اسنوا است، که از طراحی لوکس و مدرن، گنجایشی مطلوب و مصرف پایین بهره می برد. ماشین لباسشویی اسنوا ویژگی های کارآمد و مفیدی دارد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

در کمد لباس های ما همیشه تعدادی لباس با ارزش چه از لحاظ مادی و چه از نظر معنوی وجود دارد، برای شستشوی این لباسهای ارزشمند همیشه نگران از بین رفتن و فرسوده شدن آنها هستیم اما اسنوا این مشگل را حل کرده است. حتی ظریف ترین البسه را با تکنولوژی درام الماسه می توان با کمترین آسیب شستشو کرد. با ویژگی درام الماسه نسل جدید (Star Drum) کمترین آسیب و فرسودگی البسه ظریف و حساس را در اثر شستشو شاهد باشیم.

همین حالا با خریداری ماشین لباسشویی اسنوا  از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید. همچنین با خریداری ماشین لباسشویی اسنوا می توانید در جشنواره برند اسنوا شرکت کنید و برنده خوش شانس یک میلیارد تومانی شرکت اسنوا باشید .

توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر باید دارای ضمانت نامه معتبر باشد، گارانتی یک محصول آیتم بسیار مهمی است. انتخاب سنتر امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی اسنوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود فراهم آورده است.

تمام محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما مشتریان عزیز امکان خرید حضوری و ملاحظه مرغوبیت کالا از نزدیک را دارا می باشند. خرید اینترنتی مطمئن و لذت بخش را با انتخاب سنتر تجربه کنید.

هنگام خرید میزان بودجه خریدار یک گزینه مهم است, قیمت یک محصول مانند دیگر مشخصات آن اهمیتی زیادی دارد. بد نیست بدانید قیمت لباسشویی اسنوا در فروشگاه انتخاب سنتر با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند. لوازم خانگی اسنوا را با نازلترین قیمت ها از انتخاب سنتر بخواهید.

قیمت لباسشویی اسنوا - قیمت ساید بای ساید اسنوا قیمت یخچال اسنوا

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

 دندانپزشک اطفال

دندانپزشک اطفال مجموعه ای از انتخابهای درمانی را به منظور مراقبت از دندانها، لثه و دهان کودک شما به شما پیشنهاد می کند. زمانی که پزشک کودک شما پیشنهاد می کند که کودکتان یک معاینه دندانپزشکی داشته باشد، می توانید مطمئن باشید که متخصص دندانپزشک اطفال بهترین مراقبت ممکن را ارائه می دهد.از اهمیت دندان شیری و مراقبت از کودکان گفتیم، اما از زمان رویش دندانهای شیری و دندان درآوردن کودکان نه. دندانهای شیری تقریبا از 4 تا 18 ماهگی میرویند و معمولا تا 2 تا 3 سالگی سری بیست تایی آنها تکمیل میشود. از روزی که اولین دندان کودک میروید، وظیفه والدین جهت حفاظت از دندانها در مقابل پوسیدگی آغاز میشود.از همین زمان است که حتی المقدور باید از شیر دادن شبانه به کودکمان پرهیز کنیم. دندانهای او را بعد از هر وعده شیر خوردن بشوییم و اورا با ددندانپزشک اطفال آشنا کنیم.از طرفی خود دندان در اوردن کودک، به تنهایی میتواند برای والدین بسیار آزاردهنده باشد. چرا که کودک در حین رویش دندان، درد و التهاب زیادی را از سر می گذراند. التهاب لثه روی دندان در حال رویش، کودک را بی تاب میکند وگاهی منجر به بی حالی و حتی تب در نوزادان میشود. معمولا به والدین توصیه میکنیم که طی مراحل دندان درآوردن کودک ، اسباب بازی های بی خطری را در دسترس کودکان قرار دهند تا کودک ، محل رویش دندان را با آن ماساژ دهد و به این ترتیب بتواند لثه در حال خارش خود را آرام کند. گاهی نیاز به استفاده از شربت استامینوفن و یکسری تداخلات دارویی جهت برطرف کردن تب ناشی از دندان درآوردن کودک و بی حالی او ، البته تحت نظر دندانپزشک کودک ، وجود دارد.

دندانپزشک اطفال – دندانپزشک کودکان 

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰
دیمون (Damon) یکی از انواع سیستم های ارتودنسی است که در آن براکت ها قابلیت باز و بسته شدن خودکار دارند. به عبارت دیگر وایر ارتودنسی بدون نیاز به کش یا گره استیل روی براکت ها نگه داشته می شود. براکت درب کوچکی دارد که پس از قرارگیری وایر داخل آن بسته می شود.

سیستم دیمون به دلیل اصطکاک پایین تر و اعمال نیروی کمتر به دندانها می تواند به تدریج سبب افزایش پهنای قوس فکی همراه با تشکیل استخوان اطراف دندانها گردد. از سویی به دلیل مقدار نیروی اندک دیمون، برآمده شدن دندانهای جلویی در جریان درمان بدون کشیدن نسبت به ارتودنسی با براکت های معمولی کمتر خواهد بود. بنابراین در مواردی که بنا به صلاحدید متخصص ارتودنسی گزینه ارتودنسیبدون کشیدن دندان مطرح گردد سیستم دیمون به خوبی این مسیر را تسهیل می کند. نکته ای که باید به آن دقت کرد این است که سیستم دیمون تنها یک ابزار با قابلیت تسهیل ارتودنسی بدون کشیدن است ولی تعیین کننده اصلی متخصص ارتودنسی است که با در نظر گرفتن ویژگیهای اختصاصی صورتی دندانی بیمار طرح درمان ارتودنسی را رقم زده و گزینه کشیدن یا نکشیدن را انتخاب می کند.

ایجاد لبخند عریض و فرم بهتر لب ها

یک مزیت بارز ارتودنسی به روش دیمون بهبود فرم صورتی و لبخند بیمار می باشد. در عمده موارد ردیف نمودن دندانها بدون کشیدن دندان، ساپورت بهتری برای لب ها و گونه ها ایجاد می کند. در حالیکه کشیدن دندان اغلب منجر به افت بافت های نرم و مسن تر به نظر رسیدن صورت بیمار می گردد. از سوی دیگر با افزایش سن، لب ها طی روندی طبیعی نازکتر می شوند بنابراین تا حد ممکن از انتخاب گزینه کشیدن دندان پرهیز می کنیم. این امر با سیستم ارتودنسی دیمون قابل کاهش می باشد. در واقع هدف ما علاوه بر ردیف نمودن دندانها، اهداء لبخندی عریض و زیبا به بیمار است. از اینرو ما برای درمانارتودنسی هر فرد ضمن در نظر گرفتن صورت، نیمرخ و لب ها، پیش بینی وضعیت انساج نرم او را در دهه های ۴۰ و ۵۰ زندگی نیز مدنظر قرار می دهیم.


متخصص ارتودنسی - ارتودنسی طرح لبخند - ایمپلنت
  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

حفظ فضای دندانهای دایمی از وظایف مهم دندانپزشک عمومی، متخصص دندانپزشکی کودکان و متخصص ارتودنسی می باشد. از دست رفتن زودهنگام دندانهای شیری ممکن است باعث کاهش فضای قوس دندانی شده و بدین ترتیب منجر به بهم ریختگی دندانهای دایمی، نهفتگی دندانهای دایمی، مشکلات زیبایی و یا اختلالات دندانی دیگر گردد. مراقبت صحیح و به هنگام از فضاهای دندانی به حفظ سلامت دندانها تا پایان عمر کمک می کند. در ادامه به بررسی انواع فضا نگهدار ها و اینکه کِی و چگونه مورد استفاده قرار می گیرند، می پردازیم. ترجیح ما همواره بر پیشگیری و حفظ فضای دندانهای دایمی نسبت به انجام درمان های ارتودنسی می باشد.


    فضانگهدار ثابت دو طرفه فک پایین

متخصص ارتودنسی ها معمولا" فضا نگهدار دو طرفه ثابت را نسبت به فضانگهدارهای متحرک ترجیح می دهند. زیرا داخل دهان راحت تر می مانند و ضمنا" دچار افتادن و یا شکستگی نیز نمی شوند. به عبارت دیگر کمتر به همکاری بیمار نیاز دارند.


فضا نگهدار ثابت یکطرفه فک پایین

این تصویر مثالی از یک فضا نگهدار ثابت یکطرفه است که متشکل از حلقه ای روی دندان کرسی اول دائمی و یک سیم استنلس استیل به منظور حفظ فضای دندان دائمی زیرین می باشد. این مدل از دستگاه یکطرفه که بند و لوپ خوانده می شود، در میان متخصصین اطفال و دندانپزشکان عمومی مورد اقبال فراوان است ولی متخصص ارتودنسی ها معمولا" نگهدارنده دو طرفه را ترجیح می دهند زیرا از یکسو در صورت از دست دادن بقیه دندانهای شیری نیز قابل استفاده بوده واز سوی دیگر احتمال درآمدن و بلعیده شدن آن توسط کودک کمتر می باشد.


فضا نگهدار متحرک یکطرفه فک پاییناز نظر متخصصین ارتودنسی این دستگاهها خطرناک هستند و نباید مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاهها به دلیل کوچک و متحرک بودن، احتمال درآمدن و متعاقبا قورت داده شدن و حتی انسداد راه هوایی کودک را به همراه دارند



فضا نگهدار دیستال شو

این فضا نگهدار جهت پیشگیری از رویش رو به جلو دندان کرسی اول دائمی در موارد از دست رفتن زودهنگام دندان مولر دوم شیری به کار می رود. به عنوان مثال در این شکل روکشی روی دندان مولر اول شیری قرار گرفته است. بازویی از یک سو به این روکش لحیم شده و از سوی دیگر با قرارگیری داخل لثه جلوتر از مسیر رویش دندان کرسی اول دایمی قرار می گیرد.

این وسیله بیشتر توسط متخصصین اطفال بکار می رود، ولی متخصصین ارتودنسی معمولا" بیش از آنکه این ابزار را کمکی برای هدایت رویش دندان مولر اول دائمی بدانند به دلیل خطای شایع در قرارگیری دقیق بازوی آن نگران بروز مشکل برای مولر اول دائمی در حضور این دستگاه هستند.

  • keyword seo