keywordseo

۵۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دو روش برای تلخی گیری زیتون وجود دارد. یکی با استفاده از (یا کاستیک سودا | سود سوز آور | محلول سود مایع | سدیم هیدروکسید) و یا استفاده از نمک. در این مطلب به شرح مرحله به مرحله گرفتن تلخی زیتون می پردازیم. روش تلخی گیری زیتون با سود پرک بسیار آسان بوده و حدود یک هفته زمان می گیرد. اما چرا از محلول سود پرک استفاده می شود؟ سود کاستیک پرک قادر به حذف تلخی زیتون بوده و آن را قابل خوردن می کند.

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

پکیج تصفیه فاضلاب

یکی از انواع پکیج تصفیه فاضلاب ها پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی است که بیشتر در کارخانجات و کارگاه های تولیدی و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل اینکه پکیج تصفیه فاضلاب را از پکیج تصفیه شهری جدا نموده ایم نوع فاضلاب است زیرا در کارخانجات ممکن است فاضلاب خاصیت اسیدی و یا خاصیت قلیایی داشته باشد و باید برای آن جنس پکیج تصفیه فاضلاب خاص باشد تا در برابر مواد شیمیایی مقاومت کند و سریع از بین نرود.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی هر کارخانه و یا کارگاه تولیدی باید طبق نوع فاضلاب خروجی آن ساخته شود و متناسب با آن از جنس و نوع خاصی از روش تصفیه فاضلاب باید استفاده شود.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی کلا در سه مرحله کار می کنند که عبارت است از :

1- تصفیه اولیه : در اولین مرحله اجسام جامد ته نشین و ذرات نا خالصی و معلق در آب از بین می رود.

2- تصفیه ثانویه : در این مرحله محلول های ارگانیک موجود در تصفیه ی اولیه از بین می روند و حدود 85% از ذرات معلق از بین می روند.

3- تصفیه پیشرفته : در این مرحله هم همان آلودگی ها از بین می روند و فاضلاب تا 99% تمیز می شود.

 

پکیج تصفیه فاضلاب

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

فروش آهک در شیراز در انواع مختلف کارخانه آهک سینا تولید از یک دهه پیش با همت تعدادی از جوانان تحصیل کرده و افراد با تجربه تاسیس شده و اقدام به تولید انواع آهک همچون پودر سنگ آهک ، آهک هیدراته ، آهک زنده ، آهک ساختمانی ، آهک میکرونیزه و دانه بندی ، سنگ آهک و ... به منظور تامین بخشی از نیاز صنایع مختلف کشور از جمله صنایع ساختمانی نموده است. فروش در شیراز با کیفیت مناسب و قیمت ارزان صورت می گیرد.

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

 بنتونیت یک خاک رس معدنی چند کاره  است. بنتونیت  به خاطر ویژگی های خاص آن نظیر تورم پذیری و جذب بالا در بسیاری از صنایع و در زمینه های داروسازی کاربرد دارد. خاصیت جاذب بودن فوق العاده بنتونیت  سبب می شود تا داروها را جذب نموده و در مناطق مورد نظر آزاد سازی نماید. خاصیت جذب بالای بنتونیت  آن را تبدیل به یک جاذب قدرتمند برای انواع مختلف دارو می کند. بنتونیت  همچنین میزان انحلال پذیری و قابلیت زیستی داروهای آب گریز را افزایش می دهد. 

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

هر دو درمان کاشت یا ایمپلنت دندان  و ارتودنسی  در اصلاح طرح لبخند کاربرد دارند و گاهی در کنار هم برای زیباتر کردن لبخند انجام می‌شوند. چنانچه انجام هر دو عمل ایمپلنت و ارتودنسی لازم باشد، همکاری تمام متخصصین درگیر در طرح درمانی و تهیه برنامه زمانی مناسب برای دستیابی به نتیجه مطلوب بسیار مهم است.

چنانچه در اصلاح طرح لبخند از هر دو درمان ارتودنسی و ایمپلنت استفاده شود، جراح دهان و دندان و متخصص ارتودنسی در انجام درمان مشارکت خواهند داشت و با همکاری یکدیگر وضعیت بیمار را به دقت بررسی می‌کنند و مناسب‌ترین مراحل درمانی را تعیین می‌کنند.

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

تم تولد پسرانه

تم تولد

تم تولد امروزه در طرح های بسیار متنوعی چاپ می شود و متناسب با هر سلیقه ای یک نوع تم تولد خاص داریم که بیشتر به دسته های دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند و دلیل این دسته بندی ها علایق خود  کودکان است که چه شخصیت کارتونی را قهرمان خود می دانند و بیشتر دوست دارند که معمولا بین دختر و پسر قهرمان های مشترکی وجود دارند که یعنی تم تولد هایی هم هستند که بین دختر و پسر مشترک باشند.

امروز مجموعه ای از پر طرفدارترین تم تولد های پسرانه را تهیه کرده ایم که می توانید این مجموعه را ببینید و از قسمت محصولات این تم تولد ها را سفارش دهید.

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

امروزه معمولا تمامی صندلی اداری ها با روکش چرم وارد بازار می شود و دیگر کمتر کارخانه ای را می بینید که صندلی اداری را بدون چرم تولید کند. اما بعضی کارخانه ها همصندلی اداری با چرم مصنوعی تولید می کنند که به همین دلیل امروز می خواهیم تفاوت ها چرم مصنوعی و چرم طبیعی را بیان کنیم تا به راحتی بتوانید صندلی اداری با چرم طبیعی را انتخاب کنید.

چرم طبیعی در واقع ماده ای نرم و بادوام است که از دباغی پوست حیوانات به ویژه گاو تولید می شود و تفاوت پوست دباغی شده با نوع دباغی نشده آن در این است که اگر پوست دباغی نشده مرطوب شود فاسد می شود ولی پوست دباغی شده که از آن چرم درست می شود اگر دوباره مرطوب بشود فاسد نمی شود و این نوع پوست دباغی شده برای تولید صندلی اداری بسیار مناسب است.

اما نیاز روز افزون بشر به چرم طبیعی و با وجود محدودیت در تولید آن و همچنین هزینه بالای تولید آن باعث شد تا بشر به فکر تولید ماده ای جایگزین چرم طبیعی بشود که این ماده چرم مصنوعی نام دارد که از طریق روش های حرارتی تولید می شود.که امروزه بیشتر صندلی اداری ها با چرم مصنوعی تولید می شوند .

تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی ای که در تولید صندلی اداری استفاده می شود در این است که چرم طبیعی طرح منظمی ندارد و دارای بوی خاصی است و همچنین پشت چرم طبیعی حالت خاصی دارد. 

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰

پکیج‌ های تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی سیستم‌هایی هستند که برای تصفیه فاضلاب بصورت متمرکز طراحی و ساخته می شوند. از آنجا که این سیستم‌ها دارای تمامی واحدها و تجهیزات مورد نیاز جهت تصفیه هستند، اصطلاحا به آنهاپکیج تصفیه فاضلاب گفته می‌شود
شرکت فراب زیست مفتخر است با اختراع پکیج های نوین تصفیه فاضلاب با رشد تلفیقی و با بهره گیری از دانش کارشناسان، متخصصان و مجریان با سابقه این شرکت، پکیج‌ها را بصورت فلزی و پلی اتیلنی با استفاده از نوین ترین تکنولوژی تصفیه فاضلاب مبتنی بر شرایط تعریف شده در پروژه شامل پکیج با بار آلودگی کم، متوسط و زیاد مشاوره، طراحی و اجرا ‌نماید. فاضلاب های آلوده و بیماریزا پس از هدایت به این سیستم و طی مراحل مختلف تصفیه به پسابی زلال بدون بو و عاری از مواد معلق پالایش می گردند. پکیج تصفیه فاضلاب شرکت مهندسی فراب زیست فراز در ظرفیت های گوناگون، از جنس فلزی و پلی اتیلنی تولید می شوند. طراحی این پکیج ها به گونه ای انجام می شود که به راحتی قابلیت رسیدن به استاندارد های سازمان حفاظت از محیط زیست را دارا می باشد. این پکیج ها در ظرفیت های گوناگون از 1.5 متر مکعب در شبانه روز به بالا تولید می شوند.

  • keyword seo
  • ۰
  • ۰
مشخصات فنی این ساید
بای ساید یخساز اتوماتیک، کاملا بدون برفک و بدون شبنم، حسگر هوشمند تشخیص دما، نگهداری حرفه ای پروتئین، لامپ های LED، بار خانگی  جدید با فناوری Metal Cooling، فیلتر تصفیه آب، سرمایش یکنواخت و فیلترینگ سه لایه است. در واقع با خرید این مدل ساید بای ساید یک یخچال کامل با تمام امکانات مورد نیز خانواده را به منزل ببرید و آرامش را به افراد خانواده هدیه دهید .
با خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید. انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی است و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی اسنوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده .با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا  شگفت زده خواهید شد .
سایدبای ساید اسنوا با تکنولوژی سرمایش به بهترین شکل ممکن مواد غذایی، میوه و سبزیجات را داخل یخچال حفظ می کند و تازه نگه می دارد. ارمغان ساید بای ساید اسنوا تغذیه سالم و لذت بخش همراه با آرامش افراد خانواده است .
هر یک از محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند . اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید ... هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع است .
برای خرید لوازم خانگی مانند یخچال ساید بای ساید باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک یخچال ساید بای ساید باید داشته باشد کیفیت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است، انتخاب سنتر یخچال ساید بای ساید اسنوا را با گارانتی م
یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌ای یخچال فریزر است که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم باید کمک کند و طرح آن با سایر وسایل آشپزخانه هارمونی داشته باشد. حقیقت این است که بسیاری از خانم‌های خانه‌دار آشنایی کاملی با کاربردهای یخچال فریزر ندارند و بیشتر به سایز و رنگ یخچال اهمیت می‌دهند. 
یخچال‌ فریزر دوو با طراحی لوکس فضای آشپزخانه را مدرن‌تر جلوه می‌دهند و رنگهای مختلف آن هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یخچال فریزرتان را با دیگر وسایل داخل آشپزخانه ست کنید.
 
در خرید یخچال فریزر بهتر است که یخچال شما با ابعاد آشپزخانه‌تان هماهنگی داشته و بیش از حد کوچک یا بزرگ نباشد یخچال فریزر دوو در اندازه ای مناسب طراحی شده است که برای اکثر آشپزخانه ها مناسب و استاندارد است. همچنین فضای پشت یخچال باید به اندازه 20 سانتی متر با دیوار فاصله داشته تا هوا در پشت یخچال به راحتی در جریان باشد .
 
طمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند .



  • keyword seo
  • ۰
  • ۰
ترجمه تخصصی اقتصاد یکی از زمینه هایی که در حال حاضر در مرکز ترجمه تخصصی کاراپن پشتیبانی و ترجمه می شود، ترجمه تخصصی در زمینه اقتصاد می باشد. این مرکز با دسته بندی مترجمین تخصصی اقتصاد، ترجمه ای تخصصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کافیست مقاله خود را در وب سایت فراترجمه ثبت سفارش نمایید. سفارش شما به مترجم مربوطه در این حوزه ارجاع شده و به صورت تایپ شده و با رعایت قوانین گرامری و نگارشی تحویل خواهد شد.سایت ترجمه: سایت ترجمه خوب سایتی هست که یک سری حداقل ویژگی ها را دارا هست .مهمترن مورد در سایت ترجمه ایجاد اعتماد هست چگونه باید به سایت ترجمه اعتماد کرد؟ آیا این سایت ترجمه ،ترجمه ها را به صورت تخصصی ترجمه میکند یا فقط صرف ترجمه هست؟ از لحاظ هزینه ای این سایت ترجمه مقرون به صرفه هست؟ کیفیت کاری سایت ترجمه چگونه هست و چندین علامت سوال دیگر که می توان برای سایت ترجمه استفاده کرد .یکی از مهم‌ترین نیازهای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران در حوزه‌ی ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی آنلاین مقالات تالیف شده توسط ایشان از زبان فارسی به انگلیسی، جهت ارسال و چاپ در ژورنال‌های معتبر و درصورت امکان ژورنال‌های ISI است. اگر مایلید قیمت سایت ترجمه را بدانید می‌توانید به بخش هزینه ترجمه مراجعسایت ترجمه ته کنید. درصورتی که سفارش ترجمه مقاله دارید، همین حالا اقدام کنید!
سایت ترجمه ترجمه تخصصی - ترجمه مقاله 


  • keyword seo