keywordseo

  • ۰
  • ۰

بهترین عکاسان کودک از رازهای موفقیت خود می‌گویند

تا به حال فکر کرده‌اید که عکاسان کودک حرفه‌ای چه کار می‌کنند که باعث محبوبیت آن‌ها می‌شود؟ شاید باعث تعجب باشد که مسائلی مانند تجهیزات، محل، رسانه‌های اجتماعی یا اقدامات پس از عکس‌برداری، تاثیر کمی در این امر مهم دارند. چیزی که باعث موفقیت آن‌ها می‌شود بسیار مهم‌تر از این چیزهاست و متاسفانه مورد توجه قرار می‌گیرد. هر عکاس موفقی به شما خواهد گفت که پرتکرارترین سوالی که از او پرسیده شده این است که از چه لنزی استفاده می‌کند. اما اگر از آن‌ها بپرسیم که " اگر بتوانید یک چیز را که باعث موفقیت شما شده است نام ببرید، آن چیست؟"، پاسخ آن‌ها چه خواهد بود؟

در اینجا پاسخ ۵ عکاس حرفه‌ای به این سوال را بیان می‌کنیم که به طرز جالبی حول محور دو موضوع است: اول این که آن‌ها به عکاسی کودک به چشم روشی برای ثبت یک داستان نگاه می‌کنند و دوم این که این کار را با برقراری ارتباط صحیح با سوژه‌هایشان یعنی کودکان انجام می‌دهند.فکر می‌کنم چیزی که باعث موفقیت من در کارم شده، حالات شگفت‌انگیز و پر از احساساتی است که آن‌ها را ثبت می‌کنم. این کار به آن سختی که به نظر می‌رسد نیست. صبر کردن یک فضیلت است، حتی در یک آتلیه کودک ،  کمی زمان صرف کنیدتا سوژه خود را بشناسید با آن‌ها هم صحبت شوید، خود را علاقمند نشان دهید، سوال بپرسید و با آن‌ها شوخی کنید. همان لحظه‌ی اولی که آن‌هارا می‌بینید، دوربین را به طرف آن‌ها نگیرید. اتفاقات خوب برای کسانی رخ می‌دهد که صبر می‌کنند. به پدر و مادر آن‌ها بگویید تا بیرون منتظر بمانند، دور کردن پدر و مادر از کودک مهم است و به او اجازه می‌دهد آرام باشد و با شما طبیعی‌تر برخورد کند. می‌توانید از این حقه استفاده کنید به آن‌ها بگویید چشمان خود را ببندند، سپس دوربین ناگهان از صحنه محو می‌شود و هر نگرانی و فشاری که می‌توانست ایجاد کند از بین می‌رود. به آن‌ها بگویید آرام باشند و به چیزی که به آن‌ها را شاد می‌کند، فکر کنند. بگویید به شماره‌ی سه چشمانشان را باز کنند و به شما نگاه کنند. در این لحظه شما عکس بگیرید. اگر کمی خوش‌شانس باشید، یک حالت با نشاط و واقعی و یک عکس زیبا را ثبت می‌کنید.

بهترین آتلیه کودک - آتلیه کودک - آتلیه تخصصی کودک - آتلیه عکاسی کودک - آتلیه عکس کودک 

  • ۹۶/۰۸/۰۶
  • keyword seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی