keywordseo

  • ۰
  • ۰

پرتره های نوزادان، بزرگسالان را دلگرم کرده و برایشان شادی بسیاری به ارمغان می آورد. بخصوص اگر آن ها والدینی جوان و یا خانواده ای گسترده باشند. اغلب اوقات ، تمرکز ما بر عکاسی نوزاد میان محیط اطرافش و تجهیزات مختلف صحنه است. یکی از مسائلی که ممکن است در تلاش ما برای عکسبرداری از زندگی جدید آن ها نادیده گرفته شود ، کوچکترین جزئیات در مقایسه با جهان بزرگ آن ها است. والدین نیز به همان اندازه ای که شما این جزئیات خاص را دوست دارید به آن ها علاقه دارند و همچنین خود شما نیز از گرفتن آن نوع عکس نوزاد لذت خواهید برد.

اگر شما یک لنز ماکرو یا یک فیلتر کلوزآپ در مجموعه خود ندارید ، یک لنز بزرگنمایی نیز به همان خوبی کار می کند . شما می توانید از سوژه کمی فاصله داشته باشید و با این حال بدون احتیاج به کراپ یک عکس نوزاد بصورت کلوز آپ بگیرید. اگر از یک لنز بزرگنمایی استفاده می کنید پردازش پس از عکاسی نوزاد می تواند به دقت و تیزی عکس کمک کند.

استفاده از لنز های غیر ماکرویِ ثابت بسته به حداقل مسافت فوکوسشان (اینکه به چه مقدار می توانید به یک سوژه نزدیک شوید و همچنان سوژه در فوکوس باشد!) ممکن است کمی چالش برانگیز باشد بنابراین سرمایه گذاری بر روی یک لنز ماکرویِ ثابت با فیلتر های کلوزآپ برای این کار مناسب تر خواهد بود.

دست ها

هرکسی وقتی که دست های کوچک نوزادی را می گیرد راجع به زیبایی و لطافت آن اظهار نظر می کند. در آتلیه نوزاد  دو روش برای عکسبرداری جزئیات کلوزآپ از دستان نوزادان برای تاثیرگذاری بیشتر وجود دارد. 

اولین روش برای عکاسی از دست ها ، نزدیک شدن به آن ها است. دست ها در حالت استراحت در کنار بدن یا نزدیک صورتشان جزئیات ریزی را به نمایش می گذارند و به صورتی اجمالی نرمی و لطافت آن ها را نشان می دهند.

 

  • ۹۶/۰۸/۰۱
  • keyword seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی