keywordseo

  • ۰
  • ۰

فاکتورهای موثر بر قیمت ارتودنسیهزینه ارتودنسی بسته به ماهیت مشکل و مدت زمان لازم جهت درمان متغیر می باشد. از عوامل تاثیرگذار دیگر بر قیمت درمان، نیاز یا عدم نیاز به کشیدن دندان برای ارتودنسی، نیاز یا عدم نیاز به عمل جراحی فک و استفاده از سیستم های خاص ارتودنسی (ارتودنسی دیمون، ارتودنسی لینگوال، ارتودنسی اینوزلاین، براکت های سرامیکی و ...) می باشد. از اینرو امکان عنوان تعرفه درمان ارتودنسی به صٍرف ارسال مدارک شما در پنل پرسش و پاسخ میسر نیست. با این وجود در ملاقات های اولیه بر اساس معاینه بالینی و رادیوگرافیک تعیین می گردد. ویزیت جلسه نخست مطب ما رایگان نیست و هزینه ریتینر ارتودنسی  جدای از مبلغ درمان اصلی لحاظ می گردد.
بدیهی است هزینه درمان در مطب خصوصی نسبت به درمانگاه بالاتر است. کمترین دلیل برای این امر امکان صرف وقت بیشتر از سویارتودنتیست در مطب با توجه به ازدحام کمتر مراجعین می باشد.

برای بیمارانی که نیاز به درمان ارتودنسی چند مرحله ای دارند در صورت شروع درمان نزد ما به میزان ۱۰ ٪ برای مراحل بعدی تخفیف قائل می شویم.صرفه جویی در هزینه ارتودنسی

از نکات مهم و آسان در کاهش هزینه درمان ارتودنسی و ارتقاء کیفیت نتیجه درمان، تحت نظر داشتن کودک از سن ۷ سالگی با اولین معاینه ارتودنسی است. بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های دندانی فکی در سنین پایین قابل ارزیابی بوده و می توان در صورت صلاحدیدارتودنتیست با ارتودنسی زودهنگام  ضمن بهبود سریعتر مشکل در هزینه درمان نیز صرفه جویی نمود.

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • keyword seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی