keywordseo

  • ۰
  • ۰
1.کمی نزدیک*تر شوید . یکی از بزرگ*ترین تفاوت*های شما این است که به سوژه نزدیک شوید . گاهی اوقات با گرفتن مناظر زیبا پشت سر آن*ها گیر می*کنیم و بچه*ها در تصویر گم می*شوند.
2.به دنبال زوایای مختلف بگردید . یک راه برای تنوع بیشتر در عکس*های شما این است که به جای اینکه همیشه از زاویه مستقیم عکس بگیرید به دنبال زوایای مختلف بگردید.
3.سعی کنید فرزندانتان را درگیر کنید . احمق باشید , با چهره*های خنده*دار ، بپرید ، آهنگ*های احمقانه بخوانید . آن*ها احتمال بیشتری به شما می*دهند که حالات طبیعی داشته باشید و این طوری آن*ها سرگرمی بیشتری خواهند داشت .
4.سعی کنید حواس کودکان را پرت کنید .اینکه بچه ها برای عکاسی کودک در یک کادر ثابت بمانند دشوار است. سعی کنید چیزی را مثل عروسک روی سر خود قرار دهید و یا چیزی را در بالای دوربین خود قرار دهید . شما این گونه توجه شان را جلب می*کنید و به احتمال زیاد مستقیما به دوربین شما نگاه می*کنند.
5.طبیعی بودن خوب است . همه ما این ایده را داریم که می*خواهیم پرتره کامل فرزندانمان را داشته باشیم . به یاد داشته باشید که هر روز را ثبت کنید . چشم خالی به فضا خیره شدن ، لحظات مودبانه لحظات عبوس و خسته کننده ، لحظه*های آرام ، این*ها همه خاطراتی هستند که شما می*خواهید وقتی به عقب برمی گردید نه فقط تصویری از یک لبخند در لحظات عالی را بلکه می خواهید آنها را هم ببینید. 
6. بدانید چه زمانی باید متوقف کنید . اگر می*خواهید از کودکان خود ناراحت شوید زمان آن است که دوربین را کنار بگذارید و دوباره یک روز دیگر را امتحان کنید .

اتلیه بارداری
 , اتلیه کودک ,بهترین آتلیه کودک,بهترین آتلیه بارداری,آتلیه معروف کودک,آتلیه عکس بارداری , آتلیه کودک سها , آتلیه عکاسی نوزاد , عکاسی کودک در منزل , آتلیه عکاسی کودک

  • ۹۶/۱۰/۱۲
  • keyword seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی