keywordseo

  • ۰
  • ۰

لباسشویی دوو مدل : DWK-7112T یکی از پرفروش ترین مدلها به حساب می آید و با ظرفیت 7 کیلوگرم از بهترین و کارآمدترین ماشین لباسشویی های شرکت دوو است.

این ماشین لباس شویی محبوب از قدرت و کیفیتی بالا، و طراحی زیبا برخوردار است. طراحی لوکس و مدرن این دستگاه با وجود ولوم تنظیم برنامه‌ها و چراغ‌های نشانگر متعدد، استفاده از دستگاه و اعمال تنظیمات مربوطه را بسیار ساده می‌سازد تا درکل ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7112 بتواند توجه بانوان مشگل پسند ایرانی را به خود جلب کند.

ویژگی های بارز این دستگاه عبارت اند از درام الماسه نسل جدید (Star Drum)، که موجب می‌گردد کمترین آسیب و فرسودگی البسه ظریف و حساس را در اثر شستشو شاهد باشیم. همچنین سیستم شستشوی حباب‌ساز نیز از ویژگی‌های بارز این مدل است که کیفیت بالای عملکرد شستشو را به همراه دارد. سیستم هوشمند عیب‌یاب، نیاز به بازدید حضوری کارشناس برای رفع مشکلات احتمالی را به حداقل می‌رساند.

این مدل ماشین لباسشویی با امکانات و برنامه‌های متعدد به میزان زیادی به سهولت استفاده و همچنین کنترل مصرف انرژی می افزاید. برخی از برنامه های مفید و کارآمد این دستگاه شستشوی تاخیری (امکان بکارگیری دستگاه در زمان دلخواه)، سیستم شستشو با ذخیره زمانی، برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی، شستشوی سریع 30 دقیقه ای، سیستم شستشوی ضد چروک می باشد که تا حد زیادی در صرفه جویی وقت شما برای اتوکشی لباس ها کمک خواهد کرد.

با ماشین لباسشویی دوو از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید. انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است. با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت ماشین لباسشویی دوو شگفت انگیز خواهید شد.

هر یک از محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند. اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید...

هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از تمام نقاط کشور است.
برای خرید لوازم خانگی دوو مانند ماشین لباسشویی باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک ماشین لباسشویی باید داشته باشد کیفیت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است، انتخاب سنتر ماشین لباسشویی دوو را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت ماشین لباسشویی دوو در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند.

ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل منزل است و از جمله وسیله های گران قیمت می باشد پس بنابر این بهتر است قبل از خرید به پارامترهای اصلی این دستگاه توجه کنید. به طور مثال با توجه به تعداد اعضا خانواده برای ظرفیت لازم را برای ماشین لباسشویی انتخاب کنید.

برنامه های متنوع تر در انواع برندهای ماشین لباسشویی به شما اجازه می دهد تا بهترین برنامه را مطابق با پوشاک مناسب انتخاب نموده و نتیجه بهتری را بدست آورید. در بعضی از دستگاههای جدید علاوه بر برنامه های از پیش تعیین شده به کاربر این امکان را می دهد که بسته به سلیقه خود برنامه ای را برای شستشو تنظیم نماید. در صورتی که شما توانایی و حوصله چنین کاری را دارید خرید این گونه دستگاهها خالی از لطف نیست.

یک توصیه دوستانه از انتخاب سنتر : به هیچ وجه از ماشین لباسشویی در ساعات اوج مصرف استفاده نکنید روزهای تعطیل وساعتهای اولیه صبح بهترین اوقات برای روشن کردن ماشین لباسشویی است. اگر امکان خشک کردن لباسها در هوای آزاد وجود دارد می توان از برنامه خشک کن ماشین استفاده نکرد. ماشین‌ های با درب از جلو بسیار کمتر از انواع ماشین‌های با درب از بالا آب مصرف می‌نمایند.

  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • keyword seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی